Witamy na naszej stronie!
 Dzi jest  CZWARTEK,  2 Maja 2024r.| imieniny: Longiny, Toli, Zygmunta
Nauczanie ortografii
  GŁOSUJ NA NASZĄ STRONĘ!
Kliknij logo Eduseeka!
Zagłosuj na naszą stronę!
  SZKOŁA Z KLASĄ

Mapka pochodzi ze strony:
www.superexpress.pl

CIEKAWE LINKI
Biuletyn Informacji Publicznej Ogólnopolskie Stowarzyszenie Kadry Kierowniczej Oświaty Stowarzyszenie Parafiada Prywatne Liceum Ogólnokształcące Profesor we Włocławku Włocławski Portal Internetowy
- PORTAL WŁOCŁAWKA

Pole stron innym
  Wylij e-mail
WSPANIAŁA WYCIECZKA
Dniem niezapomnianych przeżyć możemy nazwać wczorajszą wycieczkę do Grodziska Mazowieckiego. Byliśmy tam na zproszenie Burmistrza - Grzegorza Benedykcińskiego.
Przeczytaj więcej co przeżyliśmy...

Ze Straszewa wyjechaliśmy punktualnie o 7.oo, przed nami było ok. 190 km. Najgorszy odcinek trasy był w Sochaczewie, gdzie poruszaliśmy się w olbrzymim korku.
Po 10.oo dojechaliśmy nareszcie do Grodziska Mazowieckiego, gdzie w Ratuszu powitał nas Burmistrz miasta i gminy Pan Grzegorz Benedykciński. W sali konferencyjnej stoły uginały się pod słodyczmi, owocami i napojami. Pan Burmistrz przedstawił nam historię Grodziska i obejrzeliśmy krótki film o zmianach jakie zaszły w ostatnich latach. Następnie dyrektor szkoły podziękował za zaproszenie i wręczył burmistrzowi dyplom Honorowego Absolwenta Szkoły oraz pamiątkowy znaczek i kasetę video z uroczystości wręczenia sztandaru szkole, która odbyła się na początku roku szkolnego.
Z Ratusza pojechaliśmy do Piekarni Szwajcarskiej, która produkuje pieczywo dla Europy Zachodniej, Malezji, Japoni. Część produkcji trafia na nasz rynek. Mieliśmy okazję obejrzeć produkcję pieczywa na "żywo", musieliśmy tylko ubrać się w śmieszne białe fartuchy i czepki. Każdy z nas otrzymał pieczywo i ciastka bezpośrednio z produkcji, niektórzy dostali nawet pieczywo zamrożone.
Prosto z piekarni pojechalismy do FritoLay. Oczywiście wszyscy wiecie co tam produkują. Nasze ulubione Chipsy Lays, Maxi Lays, Cheetos i inne pyszności. Szef firmy opowiedział nam jej historię i zapoznał ze szczegółami produkcji. Nie będziemy wam tego powtarzać, musicie jechać tam sami. Później otrzymaliśmy produkty firmy (do woli) i napoje firmy Pepsi Co, w skład której wchodzi FritoLay.
Następnie zwiedziliśmy nowoczesną oczyszczalnię ścieków. Obejrzeliśmy kompostownię i proces technologiczny oczyszczania ścieków. Bukiet zapachów jaki tam panuje zmusił nas do szybkiego i sprawnego zwiedzania, dlatego nie zabawiliśmy tam długo. Przemieszczając się z miejsca na miejsce oglądaliśmy z autokaru wielkie zakłady przemysłowe, głównie zachodnie, które postanowiły wybudować się w Grodzisku Mazowieckim.
Kolejnym etapem wycieczki było zwiedzanie nowoczesnego Szpitala Zachodniego. Oczywiście nie przeszkadzaliśmy chorym, tylko oglądaliśmy nowoczesne wyposażenie szpitala m. in. tomograf komputerowy, USG, rentgen.
Wreszcie nastąpił oczekiwany przez nas moment, wizyta na miejskim basenie "Wodnik 2000". Ponieważ był upał nie było ucznia, który nie wskoczyłby do basenu. Grodziski obikt oferuje m. in. aerobik wodny, masaż, saunę, siłownię, basen sportowy, rekreacyjny, zjeżdżalnię, brodzik dla dzieci, jacuzii - dlatego w 2001 roku został uznany za najlepszą pływalnie krytą w Polsce.
Po 1,5 godz. kąpieli musieliśmy niestety opuścić pływalnię, udając się na miejski deptak czyli ul. 11 listopada. Cały czas naszym przewodnikiem był Pan Burmistrz. Bezpośrednio z deptaka pojechaliśmy na obiad, który po kąpieli przwrócił nam siły do zwiedzenia Hali Sportowej i siłowni.
Była godzina 18.oo więc nadszedł czas pożegnania. Podziękowaliśmy wszyscy za gościnę z nadzieją, że wkrótce znów się spotkamy.
Była to wycieczka pełna niezapomnianych wrażeń i przeżyć, długo będziemy ją pamiętać.